Huuuu .. Welcomez !


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, March 18, 2011

Debush!!


Assalamualaikum!!
Hehe, harini aku update blog. Whaa aku tak sangke. Dah lamee aku tak update blog. Err tuh la bende same bila aku dah lame tak update. Kan kan. HAHA. Err lupakan. Haih. Harini hari Sabtu. 19/3/2011. Hehe. Hari yang indah '=]

And harini aku akan post bende yang membosan kan =D

Ape yang aku lakukan hari ni adelah. Main bola pagi pagi. Training ngan member member nie. Heheh syokk and ponat. Normal la. Hehehe, Pastu balekk. Lepak. Blablabla. -,-' 
bapak boring post post aku. Hee~, i hatee~ Pastu, lap kasut bola, basuh basuh. Besttt! dari best dari on facebook hahahha. :p 

Kalau korang ade idea nak buat ape, ha cakap kat aku taw ;p. Then, dengar lagu kat YouTube. Hekhek, tuh yang best tuh, lol,

Back To December : Taylor Swift
If I Die Young : The Band Perry
Jar Of hearts : Christina Perri
eeee tu pon nak cite!!
Nie laa lagu yang aku sukee dengar bila bukak YouTube

HAHA tu pon nak cite kan -,-' Hehe biasa lahh. Dah tatawu nak tulis ape jadi batak. hee~ Jangan mare k. Nanti aku repair baiki ape yang nak post dengan lebih menarik yo. Haha bye -,- 
Ehh, URL blog aku nak tuka. Bye --''

Kak Adah: Lame tak jumpe! =*