Huuuu .. Welcomez !


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, November 25, 2010

Hang Out Wit Ma Sista ! =)


 Heyyo ! Assalamualaikum .. =D
Hehe .. HeppyHeppy .. Harini .. Khamis .. 25 November .. Aku , kakak aku , and lagi due org kawan kakak aku .. Pergi Alamanda .. Haha .. Aku bukan batak .. Sebab cuti nie aku asyik terperap dalam rumah yang boleh dikatakan bosan .. Tapi aku sayang rumah aku ! eh , lari dari tajuk .. Hehe .. 
Bermulenye cerite ......

Firstly , kakak aku kejut aku sebab , cakap nak ikut x pergi jalan2 .. Aku cakap nak nak ! Yeah ! Ahhh .. Akhirnye aku keluar jugak rumah nie buad sementara waktu .. The , siap2 .. Mandi .. Blablabla .. Pastu tunggu kakak aku bermekap .. Byase la perempuan .. Pastu , naik kereta .. Amik laa kawan kakak aku kat umah dyeorang .. Sorang2 amik .. Then , Kakak aku tanye , nak pergi mane ? pergi Giant ke Alamanda ? Umm .. Soalan ape tu .. Mesti laa nak pergi Alamanda .. Hahah .. Nasib lah kakak aku .. Bawak jugak .. Heheh .. 

Dah sampai carik tempat parking .. Memang lah tempat parking .. Haha .. Dah jumpe .. Yea ! Masokkk .. Wahh .. Ramai bangat orang .. Lagi - lagi budak - budak sekolah .. Hehe .. Budak perempuan ramai gila kud .. Adoi .. Merata - rata je adee .. Best gak .. Haha .. Tapi , budak sekolah kite aku x nampak pon .. haha .. Biar laa .. Then Jalann .. Ikot la kakak aku yang suke tengok kasut perempuan tu .. Adoi .. Terseksa .. Takpee .. Sekali sekala kan .. Bukan selalu kakak aku nak bawak aku pergi jalan - jalan nie .. 

Pastu , makan .. Makan ape ? Korang rase ape ? Haha .. Aku ikot je kakak aku and kawan kakak aku nak makan ape .. Dyeorang punye choice , Pizza Hut .. Wahh .. Aku dah lame gile kud tak makan Pizza Hut .. Ape- ape lagi kwan aku selalu cerite kat aku asyik makan pizza .. Aku tersangat lah jeles .. Hehe .. Makan lame kudd .. Berborak .. Cerite macam - macam .. Makanan sedap .. Tapi yang aku x suke , spahgheti dye .. Wekk .. Hahha .. Not my taste kud kat sinie .. :P .. 

Then , tengok buku .. Jalan - jalan .. Tengok baju .. Jalan - jalan .. Macam macam .. And pergi tempat wayang .. Hehe .. BestBest .. Tengok cerite cartoon ape ntah .. Aku kalau tengok wayang mane pernah hafal tajuk dye .. Hehe .. Janji dapat tengok .. :P ..Aku ingat tak best cerite uh .. Tengok - tengok .. Wahh .. Best .. Best .. Kelakar + Romantik + Action + Gempak .. Haha .. Korang tengok au .. Pandai2 lah korang cari tajuk cerite nie ..

Then , shopping - sgopping .. Beli barang penting .. Tengok barang - barang ape ntah .. Pastu balikk .. Hee ~ .. Seronok .. Puas hati aku dapat hangout nie .. =) .. Oukeyy .. 
Tamat Disini ! :P 
Thanks for reading yee .. Byee .. Assalamualaikum .. =D