Huuuu .. Welcomez !


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, November 25, 2010

Takot !


Wahhh ..
 Harini .. Malam .. Lepas aku tengok cerite hantu kat Astro Ria .. Kum Kum tajuk dye .. Aduhh .. Seram gile babi ah .. Amik kau .. Cerite dye agak boring .. Tapi seram ouhh .. Arhhh .. Malam tu jugak .. Semue orang kene kan aku ! Mak ai ! Sekali gus kud ! Arhhh .. Sumpah seram malam uh .. Macam nie ceritenye .. 

Firstly yang kenekan aku .. Mak angkat aku .. Errr .. Kejam .. Kat wall aku aku tulis .. "Kum Kum" .. Then , Ma nie komen .. Dye cakap ape ntah .. ahaha .. Tapi , sumpah kejam dyeorang .. Korang bace la wall aku ek .. X sangke aku menggeletar ..

Then , kakak aku yang belom tido nie kenekan aku .. Aku dalam bilik .. On9 laa .. Then , tetibe dye sepak pintu bilik aku .. aduhh .. Cuak gile babeng ahhh ! Ahhhh ! Menjerit sekuat hati aku ! Lantak la jiran nak kate ape .. Yang aku tau , aku jerit sekuat hati aku .. And , aku mencarut bile keluar uh ! ==" .. Baik kan aku .. :P .. Aku maki hamun kakak aku .. Haha .. Nasib laa .. Sabar je aku .. 

Pastu kat comment , chat , semue cerite hantu kat aku .. Seram seram semuenye ! Ahhh .. Yang kenekan aku .. Ma , kak long , Adik angkat aku , abg angkat aku , kawan aku , and kakak aku yang kat rmah nie .. Errr .. Kenape laa harini ean .. Takde hari laen ? Perh .. Memang menggeletar je aku harini .. 

Yang x boleh blah nye .. Mak ngan kak long uh .. Anak beranak .. Asyik mengacau jee .. Adoi .. Sepakat ek dyeorang nie .. Erhh .. Yang penting aku nak semuenye selamat .. Haha .. Ishh .. Fobia aku tengok cerite hantu nie ..